Δικαιώματα από ελαττωματική εκτέλεση (Παράπονα)
- Ο πωλητής εγγυάται στον αγοραστή ότι τα αγαθά δεν παρουσιάζουν ελαττώματα κατά την παραλαβή τους. Ειδικότερα, ο πωλητής εγγυάται ότι κατά την παραλαβή των αγαθών:
- τα αγαθά διαθέτουν τις συμφωνημένες ιδιότητες,
- τα αγαθά είναι κατάλληλα για τον σκοπό που δηλώνει ο πωλητής,
- η ποιότητα ή η κατασκευή ανταποκρίνεται στο συμφωνημένο δείγμα,
- τα αγαθά είναι στη σωστή ποσότητα, μέγεθος ή βάρος,
- τα αγαθά πληρούν τις απαιτήσεις των νομικών διατάξεων.
- Εάν εμφανιστεί ελάττωμα εντός έξι μηνών από την παραλαβή, τεκμαίρεται ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παραλαβή…
- Σε περίπτωση ελαττώματος, ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει:
- αντικατάσταση με άλλα αγαθά,
- επισκευή των αγαθών,
- λογική μείωση της τιμής αγοράς,
- ακύρωση της σύμβασης.
- Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση:
- εάν τα αγαθά έχουν ουσιώδες ελάττωμα,
- εάν δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν σωστά λόγω επαναλαμβανόμενων ελαττωμάτων,
- σε περίπτωση πολλών ελαττωμάτων.
- Ο πωλητής υποχρεούται να δεχτεί το παράπονο στη διεύθυνση της επιχείρησης: AUTOTECH24 CZ s.r.o., Strupčice 160, 431 14. Πριν από την αποστολή των αγαθών, ο αγοραστής πρέπει να συμπληρώσει το Πρωτόκολλο Παραπόνων.
- Το παράπονο πρέπει να διεκπεραιωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία υποβολής…
- Ο πωλητής θα ενημερώσει γραπτώς τον αγοραστή για το αποτέλεσμα του παραπόνου.
- Το δικαίωμα για παράπονο δεν ισχύει εάν ο αγοραστής γνώριζε το ελάττωμα πριν από την παραλαβή ή εάν προκάλεσε το ελάττωμα ο ίδιος.
- Σε περίπτωση βάσιμου παραπόνου, ο αγοραστής έχει δικαίωμα επιστροφής των εύλογων εξόδων που σχετίζονται με το παράπονο…
- Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιλέξει τον τρόπο διεκπεραίωσης του παραπόνου.
- Τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις διέπονται από τα άρθρα 1914 έως 1925, 2099 έως 2117 και 2161 έως 2174 του Αστικού Κώδικα και τον Νόμο υπ’ αριθ. 634/1992 περί Προστασίας Καταναλωτών.
- Κατά την παραλαβή των αγαθών από τον μεταφορέα, ο αγοραστής υποχρεούται να ελέγξει την ακεραιότητα της συσκευασίας…
- Άλλα δικαιώματα και υποχρεώσεις που σχετίζονται με την ευθύνη του πωλητή για ελαττώματα διέπονται από τη διαδικασία παραπόνων του πωλητή.